Memastikan perkhidmatan urusan majlis dan keraian dilaksanakan dalam tempoh tujuh (7) hari selepas arahan diterima.
Memastikan segala urusan perkhidmatan pengurusan majlis dan keraian dilaksanakan dengan sebaik mungkin dalam tempoh 2 minggu sebelum program / majlis dijalankan
Memastikan prestasi pengemaskinian Profil Peribadi dan Profil Perkhidmatan HRMIS mencapai sekurang-kurangnya 99% dalam tempoh tiga (3) bulan.
Memastikan penyediaan baucer bayaran, pesanan kerja dan bil-bil tuntutan dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja.
Memastikan aduan awam yang diterima diambil tindakan dalam tempoh lima belas (15) hari bekerja.
Memastikan aduan yang diterima diambil tindakan dalam tempoh lima belas (15) hari bekerja.
Memastikan aduan berkaitan ICT diberi dalam tempoh dua puluh empat (24) jam bekerja selepas diterima dan menyelesaikan aduan dalam tempoh lima(5) hari bekerja yang melibatkan perolehan alat ganti dan perkhidmatan pembekal.
Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2018
Unit Hasil
Unit Pembangunan Daerah
Unit Pendaftaran
Unit Penguatkuasaan Teknikal
Unit Pembangunan Tanah
Unit Pelupusan Tanah